Sunday 6 May 2012

ASASI:'((

4/5/2012,berakhirnya satu sedutan episod kehidupan.  Alhamdulillah, dh tamat zaman asasi yang selama nie aku jalani.  aku sangat berterima kasih pada pihak asasi sebab memberi keizinan untuk aku sambung belajar kat sini.  walaupun dulu sekolah SBP, tapi life sbgai bdak U nie lain sbnarnyer.  walau hanya setahun bersama dengan kawan2, tapi rasa keakraban tue lebih lagi.  kat sini aku dh belajar macam2. belajar untuk menjadi seorang insan yang lebih bertanggungjawab, pandai bahagi masa, menguruskan sesuatu organisasi dan yang paling penting, aku belajar untuk berkawan dan menghormati orang lain.  masih ada rasa terkilan sebab dah hbis asasi. dh habis bermaksud lepas nie memang susah nk gather blik jumpe, coz after this everyone akan ikut thier own path. ape2 pun aku akan merindui kolej 13(tempat aku tinggal sepanjang 1 tahun) dan pusat asasi sains pertanian,(tempat aku belajar:).  thanks jugak to semua lecturer2 yang sgt awesome, walau dh tua tp semangat berganda-ganda:).  i'm gonna miss all this:'(.

No comments:

Post a Comment